åå pappa haj dududu!

Hej mina kära vänner!

Jag ska bli pappa :)
i slutet av juli början av augusti så ska jag bli pappa! jag och Emma har fått väldigt många olika reaktioner om graviliteten, allt från jag skla döda dig minen av föräldrar till gud vad roligt grattis och massa kramar.
Men jag förstår mina och emmas föräldrar vi är 18 och 19 år och har dålig ekonomi ingenstans att bo för tillfället.
Men vi kämpar på sparar pengar jag har sökt nattarbete och massa andra jobb så jag kan spara pengar som jag sen ska spendera på lill knodden och min flickvän.
Jag är helt säker på att det här kommer bli underbart.

Emma är nu i vecka 9 så inget är helt säkert, men första ultraljudet 24 feb. kommer bli lovely!

Men iallafall från och med nu ska ni få följa med på min resa genom alla hormoner, aggresiva utbrott, växande magar(jag har börjat äta mycket onyttigt), helt enkelt allt som har med graviliteten att göra.
hoppas ni kommer läsa den här bloggen skulle bli lite roligare att skriva då!

Mvh Bigdaddy!


1 kommentarer
Postat av: Humlis

HERREGUD! Grattis!!!! :D Hoppas på tät uppdatering! <3

2009-12-17 @ 20:18:07
URL: http://humladahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Pappsen

åå pappa haj dududu!

Hej mina kära vänner!

Jag ska bli pappa :)
i slutet av juli början av augusti så ska jag bli pappa! jag och Emma har fått väldigt många olika reaktioner om graviliteten, allt från jag skla döda dig minen av föräldrar till gud vad roligt grattis och massa kramar.
Men jag förstår mina och emmas föräldrar vi är 18 och 19 år och har dålig ekonomi ingenstans att bo för tillfället.
Men vi kämpar på sparar pengar jag har sökt nattarbete och massa andra jobb så jag kan spara pengar som jag sen ska spendera på lill knodden och min flickvän.
Jag är helt säker på att det här kommer bli underbart.

Emma är nu i vecka 9 så inget är helt säkert, men första ultraljudet 24 feb. kommer bli lovely!

Men iallafall från och med nu ska ni få följa med på min resa genom alla hormoner, aggresiva utbrott, växande magar(jag har börjat äta mycket onyttigt), helt enkelt allt som har med graviliteten att göra.
hoppas ni kommer läsa den här bloggen skulle bli lite roligare att skriva då!

Mvh Bigdaddy!


2009-12-17 @ 19:37:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Humlis

HERREGUD! Grattis!!!! :D Hoppas på tät uppdatering! <3

2009-12-17 @ 20:18:07
URL: http://humladahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0