-

everything I do, what are you doing?

hej hej!

Hej!
ber om ursäkt om jag inte bloggat på ett tag men jag tappade min blogg feeling!
Iallafall nu har jag och emma skaffat oss lite bebis kläder(kommer bilder) och jag har sålt min bil.......... USH!!!!!!!! det var jätte jobbigt. men vad gör man inte för familjen.
Men just nu ser min plan ut så här Emma och jag köper en bil tillsammans snart. Sen så köper vi saker som vi behöver till bebisen från och med nu för att slippa köpa allt på samma gång i sista sekund.

sen måste jag lägga upp bebismagebilder för magen har växt mycket på senaste tycker jag!

afsdf

Har inte haft tid att läffa in en ny bebismage bild!
Jobbar ju 10 timmar om dagen så blir lite svårt. men ska fixa det efter vi har varit på middag hos Emmas farmor. Me lovar :D

HERREGUD!

GAAAAAAAAAAAAH! HORMOOOOOOOONEER!!!!!!!!!!

härligt!

Bilen redo för försäljning :)
Fick en extra dag på jobbet eftersom några var sjuka :)

Bil fixad!

Nu har jag köpt nya fälgar till kärran eftersom jag körde sönder ett däck när jag skulle slira iväg hemmifrån för några veckor sen.
Ska besiktiga bilen idag också så det var tur att det fixades i sista sekund och det var ju stefan min lilla plastpappa som kirra biffen :)
Så nu kan jag besiktiga utan att vara orolig. Sen är det bara att sälja så att jag´fpr lite extra pengar för hopnningsvis!

Jag längtar till dopet.

Tänk dig att stå framme i kyrkan med bebisen och ska döpa bebisen, kommer va väldigt underbart.
Har varit på massa dop har 4 yngre syskon så har stått framme ett antal gånger men nu ska jag stå där med min familj och gudföräldrarna.
Vi har iallafall bestämt gudfar, men ingen gudmor. Så vem som ska bära fram bebisen i kyrkan vet vi inte ännu:P
Är ju faktist minst 1 år kvar till något dop. hehe!

Gudfadern

TJENNA!


Jag har redan bestämt vem som ska bli gudfar till mitt barn.


Tommie Jungefalk 22 bast och han är som min bror så han ska självklart vara gudfar till mitt barn.

Jocke snälla slut tyck så synd om dig själv och ta hand om din flickvän istället.

Inte svårt att lista ut vem som kom med denna kommerntar! Och jag tar hand om Emma så stick åt helvete! Vem fan har sagt att jag inte gör det.? ni vet ingenting!

Åter en fredag som går till jobbet!

kom typ precis hem från jobbet så det är en hel freda som har sprungit iväg igen, men det är väl bara att vänja sig för det lär väl bli en del fredagar som det blir jobb på. :P
fast fortfarande värt det:)

ska vara en bättre!

Jag ska vara en bättre pappa än vad min farfar va till mig pappa och ska verkligen bli en bättre pappa än vad min pappa är till mig. Det kan jag garantera. jag ska alltid finnas där för mitt barn.
Skjut mig i hjärtat istället för att såra och knäcka mig hela tiden!

första vecko bilden med system kameran!

Emmas mage i V.13
<3



V.13

Obs! inte Emmas bh det är hannas :D

V.12-14



V.12 eller 14 är vi i nu då:D

början på denna vecka och annat!

Eftersom att folk (nämner inga namn!) (JEANETTE) inte förstår att jag inte har tid med bloggen just nu eftersom jag jobbar 12-22 typ så kommer nu ett andra inlägg denna fina underbara onsdag!.


Början på denna vecka har varit oroväckande mild, förutom lite gnäll och bråk igår. men annars har Emma varit läskigt snäll och mysig också. Men snart kommer nog veckans utbrott. hennes hormoner har gått från att sprida ut lite aggretioner då och då till att sparka ner mig på backen! men jag överlever lätt värt det liksom!

Den lite annat. har inte hunnit lägga upp bilder på magen.
Det blir lite svårt eftersom vi inte riktigt vet vilken vecka hon är i. så ska vänta lite tills vi vet säkert men lägger upp bilder för dom 2 senaste som jag självklart har tagit :)

Blir det bra mina trogna läsare?
har du mer saker att klaga på jeanette så kan du ju köra upp dom någonstans! Okee? :P <3

/ pappa joakim

Jag ska bli pappa!

Hej för er som inte visste det så ska jag bli pappa år 2010 i juli, alla vet om det men det är fan sjukt hur man kan slås av glädje 10 gånger per dag över det.
Man kan sitta och snacka allvar om pengar och lägenhet och sen helt plötsligt kan man börja STOR le för då tänker man på att vi 3 ska bli en familj med massa underbara vänner och föräldrar som stöttar oss!

Idag skaffade jag mig en systemkamera till mig och Emma så nu vill jag inget annat än att knodden ska komma ut så jag kan ta en massa bilder på bebisen och min Emma :)

hardis workis!

Snart är det dax att kämpa in lite pengar till familjen. sitta i kassan från 15.00-21.00 vilken kalas kväll !! gaah.
Men det är värt det massa pengar kaaaching!

funderingar!

Tjenixen!
Jag sitter här och funderar som jag gör varje dag. Jag vet inte längre vad jag vill, vill jag veta om det är en tjej eller kille eller vill jag inte veta.
Skulle ju vara häftigt att få reda på det och väldigt stort. Men jag vet inte just nu. Har alltid sagt att jag inte vill veta något om bebisen kön. Men nu är jag verkligen på andra tankar.
Och om man vill ta reda på det, vill man ta reda på det redan under första ultraljudet?
jag vettekatten. får tänka lite mer på den saken!

Bebisen hälsar till tant anna och tackar för boken :)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

Nu vet vi hur bebisen kommer se ut om det blir en tjej :)

Världens sötaste!


Sötaste jag har sett!

Nuså!

nu heter jag herr nilsson och är ful också!


























aha! nu gör jag tydligen många mellanrum.

någon frågade här om Emmas hormoner!

Ja frågan som jag inte vågar svara på, svarar bara no coments!
























:P

Ahapp!

Nu vänder jag på hennes ord också! GAAAH


































































:P

vad nu!?

Nu är jag misslyckad också :(

Hemskheter!

Min flickvän kallar mig för tjuv! "DU TAR JU ALLA PENGAR"!
Eller gör jag det? ICKE!

snusk!

Min svärmor och min "snälla flickvän tycker jag är tjock!.....

pappsen och mammsen!

Vill ha 24 februari nu så jag kan få se lilla bebisen i fröken Emmas mage, magen växer mer och mer nu och det får än att verkligen förstå att det är något där inne. Inte bara något utan också mitt och Emmas barn.
Jag älskar verkligen känslan som kommer mer och mer i magen och tanken på framtiden får mig att le.
En framtid med Emma beisen och mig själv låter väl bra?

Jag är verkligen kär i min lilla Emma, Älskar dig kalas mycket! Du gör livet mycket bättre när jag är vid din sida.


Emma & Joakim


 


Hejsan Hejsan!


I v.11 har magen växt segt. men nått kilo har det nog blivit :)

Inatt ska vi kolla på hockey kl 03.00! :D wihoo...

xsghw

HUVUUUDVÄRK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dax för juice massa vatten och harry potter..................
RSS 2.0