NYÅR!

Idag kan jag kröka aset av mig för sista gången på många år.
Nu får alla tjejer förstå mig att det här är bara 1 gång ikommer inte hända under knoddens uppväxt jag lovar!! this is my last night whit alcohol!! FUCK ASS :D LETS DO THIS!

Nu har jag många timmar på Ica!

Nu har jag så pass många timmar på ica så att jag kan spara ungefär hälften av lönen som kommer.
In på bebis kontot direkt. Ska sälja bilen så fort som möjligt också det blir lite extra pengar.
Allt man har i huvudet nu för tiden är pengar hur ska jag göra för att få en lägenhet till oss hur ska jag få Emma att börja plugga och framför allt hur jag ska få ihop det. Jag vet att vi klarar oss men det är ändå mycket tänkande på dagarna.
En av anledningearna till att Emmas föräldrar har varit emot bebisen är att hon inte har gått klart gymnasiet.
Emma pluggar på distans och kan därför bli klar med gymnasiet så fort hon sätter fart och börjar plugga, men Emma gör aldrig det.
Så därför ber jag Emmas homies att hjälpa mig att få Emma att börja plugga igen så att vi får lite mer stöd från Emmas föräldrar. pusha på henne hela tiden tack :D

/ Bigdaddy

Världens bästa tant!

Hej hopp!
Idag fick knodden sin första present av världens bästa tant Anna.



-
Jag fick inte vara med och öppnade för min lilla flickvän vill göra allt det roliga :P
Men nu till vad det var för  något skoj!


Mina första år var det första som knodden fick...




tack världen bästa anna!

....

Haj diu!

Tjenixen!
Idag var jag och Emma på en lägenhets visning i hässelby och den lägenheten var väl inte min favorit direkt.
Det var kantiga väggar överallt, litet kök, äckligt badrum. Och sen har jag insett att det är lite för långt till täby när man ska jobba, kommer ju bara förlora pengar i bensin istället.
Så nu kollar jag och Emma på lägenheter i norrort trakterna:)
Jag vill ju verkligen ha en lägenhet innan knodden kommer. man ju vill ju bo in sig och så innan knodden ploppar ut... Det blir förhoppningsvis visning snart igen på en bättre och finarelägenhet! :D
Snart är det V.11 :D

/ BigDaddy

Våran första möbel är fixad!

Idag hämtade jag och Emma våran första soffa i Djursholm av en kille som gav bort nästan en helt ny soffa, det är en beige tyg soffa som är som sagt nästan ny.
Den tänkte vi ha med oss i flytten som nog komer ske snart, Det är ju alltid skänt att få saker gratis!:P
Jag längtar tills vi får inreda vårat eget hem kommer bli snyggt som fan eftersom Emma är grymt duktig på det.
EGEN LÄGENHET NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICE!
VISNING IMORGON :D

/ BigDaddy

Jaha...

Medans jag jobbar för att spara pengar till knodden så springer Emma och shoppar kläder i täby C. Det känns lite tråkigt eftersom att jag måste sälja min bil för att vi ska kunna hyra en lägenhet.
Men det är väl sånt vi män aldrig kommer fatta!:P

Det här skulle ju har varit första inlägget!



Tänk dig när jag såg det här första gången !:P
Ska kanske berätta hur det var när vi fick reda på att vi skulle få en knodd.
Jag står hemma hos björn collin på marknadsvägen och lagar mat, vi var själva där för björn var i thailand... Men iallafall så kommer Emma gråtandes från toaletten ochh jag g´visste ju såklart vad det va hon grät över eftersom det var jag som köpte gravtestet till henne. och då vart det en stoooooooorbamse kram i köket jag stängde av alla plattor och gick och kollade med mina egna ögon och tog detta kort. sen satte vi oss i soffan och började fundera på hur det skulle funka!
Nu är vi säkra att vi ska ha kvar det...

/ BigDaddy

Vi är säkra på vad vi vill!

Vi vill ha barnet i Emmas mage, vi vill ha en egen lägenhet som vi nog ska flytta till i januari, vi vill ha en större bil!
Det vi vet defenitivt är att vi vill bli en familj! det ska våra föräldrar veta.
Vi kommer fixa det här, med er eller utan er. Men det skulle vara skönt med stöd.

/  DigDaddy

V.10



Större right?

En jul med Emma och gänget.

Japp som alla vet var det ju jul igår hela dagen faktist, det var fika hos sören och ett besök i stallet.
Sen hem och äta massa julmat och öppna presenter, det var en skum presentutdelning men det gör inget för jag fick en massa härliga presenter.
Men när man satt där nere så kunde man inte låta bli att tänka på nästa jul när man är pappa! :-)
Det är ju helt sjukt att man ska köpa julklappar till sitt barn nästa år. haha.

/ BigDaddy

Nu är julen shoppningen klar.......

Nu har jag shoppat klart för denna jul. ÄNTLIGEN!
har iförsig inte varit alls mycket. Nästa jul blir det till att köpa presenter till knodden också! :D
Idag har det varit en sjuk dag när det gäller hormonerna dom har varit helt galna idag, men jag börjar sakta med säkert lära mig att det är bara att ta alla smällar som kommet och ta dom som en pappa!

Imorn är det dax för bebismage bild igen! V.10 jiiihooooo

Mvh BidDaddy

LOOKA!

Den här lilla overallen ska knodden ha första delen av sitt spädbebis liv :D

Famlijen ska på visning!

Den 28 december kl.11 ska jag och Emma på visning i hässelby:)
Anledning till att vi vill bo i hässelby är att jag har min gamla mormor där som bara blir äldre och äldre som jag vill ta hand om också, sen har jag pappa och alla mina vänner där. och Emma trivs också väldigt bra där.
Pratade precis med mäklaren och dom sa att visningen är bara för oss och om vi har inkomsten som krävs så flyttar vi in i början av januari.

Sen idag så satt jag i kassan helt själv på Ica och det gick grymt bra! WICKEED.

Mvh BigDaddy

Jag måste köpa ny bil!

Man kan väl inte åka runt med en gamal 850 om man ska ha en knodd, jag måste ha något säkrare och snyggare ;-)
Tänk sen när det är dax att den ska pluppa ut och man ska sätta sig i bilen och åka in.
Man kommer ju nästan dö av stress man ska ha bråttom men köra lugnt samtidigt som man ska tänka på Emma och ta hand om henne.
Sen ni vet när man får se bebisen för första gången kommer ju vara så sjukt häftigt och underbart.
undra om det är som på filmer att man står och tittar in genom ett fönster och kollar på 6842378 knoddar där inne, skulle ju också vara coolt.
Undra hur bebisen kommer bli, jag menar jag är en rätt skum person men riktig grov och skruvad humor och Emma hon har fan ingen humor över huvud taget. HAHHAHAHAHAHAHA! Ne hon är riktigt rolig faktist men med en normal humor!
Hmmm..... det blir något och tänka på! men jag vet iallafall att den ska uppfostras och bli den bästa knodden i världen!

Mvh Mr Daddy

oss,vi!

Jag och Emma verkar klara oss helt okej, iförsig har det bara gått 9 veckor men tro mig det har varit en del hormoner som sprutat ut under dom här veckorna. hitils har jag fått ett klart underkänande från Emma men det ska det bli ändring på.
ska alltid vara snäll och förstårlig. man kan ju inte vara hur som helst mot en tjej som är gravid det har jag iallafall lärt mig under dom här veckorna!! OMG ASSÅ!

Nej men jag tror att om jag skärper mig nu och förstår att det faktist är nått som ändras med Emmas kropp så tror jag att det kommer bli perfa...!
Nu är det dax att kolla på lite twilight(för första gången) ja det är pinsamt, och jag har laddat med en jävla massa godis till mig, Emma och lill knodden :)

Mvh Bigdaddy

Första dagen på Ica och allmänt om knoddisaker

Jaha, idag var då första dagen på Ica och det gick mer än bäst yaaao. så nu ska jag börja spara istortsett allt jag tjänar så att knodden får hela kläder när han ploppar ut.
vet nu hur mycket en vanlig normal billig vagn kostar? kostar fan mellan 6 000-10 000 kr. det är fan sjuka pengar för en liten wheelervagn.
V.9 som nu emma är inne i så har det bildats ett kön, fingrar, fötter hur sjukt är inte det. tänk dig va fort det går i magen.
tänk dig när man ska köpa första första cykeln och andra knoddsaker, kommer kännas så grymt häftigt.

men nu ska vi se vad ni tycker om namn då.
kill namn: Liam, Lukas, samuel, maxemilian, sebastian, Teo.
tjejnamn: Ellie, Bell, Tila, isabelle, ida, wilma, Ellen, Saga.
ni kan ju skriva en kommentar om vad ni tycker.

Mvh Bigdaddy

V.9

v.9

Ja hon börjar ju bli lite knubbig :-)

åå pappa haj dududu!

Hej mina kära vänner!

Jag ska bli pappa :)
i slutet av juli början av augusti så ska jag bli pappa! jag och Emma har fått väldigt många olika reaktioner om graviliteten, allt från jag skla döda dig minen av föräldrar till gud vad roligt grattis och massa kramar.
Men jag förstår mina och emmas föräldrar vi är 18 och 19 år och har dålig ekonomi ingenstans att bo för tillfället.
Men vi kämpar på sparar pengar jag har sökt nattarbete och massa andra jobb så jag kan spara pengar som jag sen ska spendera på lill knodden och min flickvän.
Jag är helt säker på att det här kommer bli underbart.

Emma är nu i vecka 9 så inget är helt säkert, men första ultraljudet 24 feb. kommer bli lovely!

Men iallafall från och med nu ska ni få följa med på min resa genom alla hormoner, aggresiva utbrott, växande magar(jag har börjat äta mycket onyttigt), helt enkelt allt som har med graviliteten att göra.
hoppas ni kommer läsa den här bloggen skulle bli lite roligare att skriva då!

Mvh Bigdaddy!


RSS 2.0