Famlijen ska på visning!

Den 28 december kl.11 ska jag och Emma på visning i hässelby:)
Anledning till att vi vill bo i hässelby är att jag har min gamla mormor där som bara blir äldre och äldre som jag vill ta hand om också, sen har jag pappa och alla mina vänner där. och Emma trivs också väldigt bra där.
Pratade precis med mäklaren och dom sa att visningen är bara för oss och om vi har inkomsten som krävs så flyttar vi in i början av januari.

Sen idag så satt jag i kassan helt själv på Ica och det gick grymt bra! WICKEED.

Mvh BigDaddy
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Pappsen

Famlijen ska på visning!

Den 28 december kl.11 ska jag och Emma på visning i hässelby:)
Anledning till att vi vill bo i hässelby är att jag har min gamla mormor där som bara blir äldre och äldre som jag vill ta hand om också, sen har jag pappa och alla mina vänner där. och Emma trivs också väldigt bra där.
Pratade precis med mäklaren och dom sa att visningen är bara för oss och om vi har inkomsten som krävs så flyttar vi in i början av januari.

Sen idag så satt jag i kassan helt själv på Ica och det gick grymt bra! WICKEED.

Mvh BigDaddy
2009-12-21 @ 14:44:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0