Nu har jag många timmar på Ica!

Nu har jag så pass många timmar på ica så att jag kan spara ungefär hälften av lönen som kommer.
In på bebis kontot direkt. Ska sälja bilen så fort som möjligt också det blir lite extra pengar.
Allt man har i huvudet nu för tiden är pengar hur ska jag göra för att få en lägenhet till oss hur ska jag få Emma att börja plugga och framför allt hur jag ska få ihop det. Jag vet att vi klarar oss men det är ändå mycket tänkande på dagarna.
En av anledningearna till att Emmas föräldrar har varit emot bebisen är att hon inte har gått klart gymnasiet.
Emma pluggar på distans och kan därför bli klar med gymnasiet så fort hon sätter fart och börjar plugga, men Emma gör aldrig det.
Så därför ber jag Emmas homies att hjälpa mig att få Emma att börja plugga igen så att vi får lite mer stöd från Emmas föräldrar. pusha på henne hela tiden tack :D

/ Bigdaddy
1 kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja, vi får hoppas på att hon inte blir en soff-sittare som många andra unga mammor! :)

2009-12-31 @ 16:02:32
URL: http://mmiimmii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Pappsen

Nu har jag många timmar på Ica!

Nu har jag så pass många timmar på ica så att jag kan spara ungefär hälften av lönen som kommer.
In på bebis kontot direkt. Ska sälja bilen så fort som möjligt också det blir lite extra pengar.
Allt man har i huvudet nu för tiden är pengar hur ska jag göra för att få en lägenhet till oss hur ska jag få Emma att börja plugga och framför allt hur jag ska få ihop det. Jag vet att vi klarar oss men det är ändå mycket tänkande på dagarna.
En av anledningearna till att Emmas föräldrar har varit emot bebisen är att hon inte har gått klart gymnasiet.
Emma pluggar på distans och kan därför bli klar med gymnasiet så fort hon sätter fart och börjar plugga, men Emma gör aldrig det.
Så därför ber jag Emmas homies att hjälpa mig att få Emma att börja plugga igen så att vi får lite mer stöd från Emmas föräldrar. pusha på henne hela tiden tack :D

/ Bigdaddy
2009-12-30 @ 20:44:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja, vi får hoppas på att hon inte blir en soff-sittare som många andra unga mammor! :)

2009-12-31 @ 16:02:32
URL: http://mmiimmii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0