Det här skulle ju har varit första inlägget!



Tänk dig när jag såg det här första gången !:P
Ska kanske berätta hur det var när vi fick reda på att vi skulle få en knodd.
Jag står hemma hos björn collin på marknadsvägen och lagar mat, vi var själva där för björn var i thailand... Men iallafall så kommer Emma gråtandes från toaletten ochh jag g´visste ju såklart vad det va hon grät över eftersom det var jag som köpte gravtestet till henne. och då vart det en stoooooooorbamse kram i köket jag stängde av alla plattor och gick och kollade med mina egna ögon och tog detta kort. sen satte vi oss i soffan och började fundera på hur det skulle funka!
Nu är vi säkra att vi ska ha kvar det...

/ BigDaddy
2 kommentarer
Postat av: Richard

Lycka till Jocke ;D

2009-12-26 @ 22:26:59
URL: http://vemorkarha.blogg.se/
Postat av: Mikael Ekman

Grattis Jocke. hade ingen aning om detta. Dock inte hemma så mycket men Lycka till med allt det kommer gå skitbra för er!



/Micke

2009-12-29 @ 18:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Pappsen

Det här skulle ju har varit första inlägget!



Tänk dig när jag såg det här första gången !:P
Ska kanske berätta hur det var när vi fick reda på att vi skulle få en knodd.
Jag står hemma hos björn collin på marknadsvägen och lagar mat, vi var själva där för björn var i thailand... Men iallafall så kommer Emma gråtandes från toaletten ochh jag g´visste ju såklart vad det va hon grät över eftersom det var jag som köpte gravtestet till henne. och då vart det en stoooooooorbamse kram i köket jag stängde av alla plattor och gick och kollade med mina egna ögon och tog detta kort. sen satte vi oss i soffan och började fundera på hur det skulle funka!
Nu är vi säkra att vi ska ha kvar det...

/ BigDaddy
2009-12-25 @ 20:54:37 Bebistankar Permalink


Kommentarer
Postat av: Richard

Lycka till Jocke ;D

2009-12-26 @ 22:26:59
URL: http://vemorkarha.blogg.se/
Postat av: Mikael Ekman

Grattis Jocke. hade ingen aning om detta. Dock inte hemma så mycket men Lycka till med allt det kommer gå skitbra för er!



/Micke

2009-12-29 @ 18:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0