Fredag & lördag

Igår hade jag dem bästa kvällen på länge, det börjar med att jag & tommie(gudfar), emma och några andra damer satt och mös hos oss med lite alkohol. Sen styrde vi bort mot centrum för lite kareoke party på 3 kronor.
Det var en sjukt rolig kväll!!

Jag har börjat coacha i innebandy  jag tränar Ekf 00.er och det har gått sjukt bra sen jag började, vi hade turnering idag och vi vann med 14-2 första matchen och 8-3 andra matchen och det är en match kvar som börjar 20:00 och då har jag bestämt att Emma ska med och titta:)

Nu måste jag gå och diska annars får jag smisk när Emma kommer hem.

Ha det gött
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Pappsen

Fredag & lördag

Igår hade jag dem bästa kvällen på länge, det börjar med att jag & tommie(gudfar), emma och några andra damer satt och mös hos oss med lite alkohol. Sen styrde vi bort mot centrum för lite kareoke party på 3 kronor.
Det var en sjukt rolig kväll!!

Jag har börjat coacha i innebandy  jag tränar Ekf 00.er och det har gått sjukt bra sen jag började, vi hade turnering idag och vi vann med 14-2 första matchen och 8-3 andra matchen och det är en match kvar som börjar 20:00 och då har jag bestämt att Emma ska med och titta:)

Nu måste jag gå och diska annars får jag smisk när Emma kommer hem.

Ha det gött
2010-04-10 @ 17:03:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0