En grinig men underbar dag!

Idag har jag varitlite halv grinig på Emma hela dagen utan att veta varför och jag tror nog att Emma har varit lite grinig på mig. Men samtidigt har det varit bland dom mysigaste dagarna på länge. Det är jätte skumt...
Jag har fixat min data efter enlång tids krångel och nu harjagockså fått mitt egna lilla krypin i lägenheten mitt egna rummed massa Djurgårds saker och min data såklart. Skit mysigt så nu kommer jag blogga lite oftare och bättre.
Idag har Milo varit lugn säger Emma men han kommer väl börja kicka järnet nu vi går och lägger oss, Det gör inget det är bara mysigt även fast vi inte kan sova.

3 kommentarer
Postat av: sebastian

fan vad glad jag är för er skull:) när kommer barnet?:D

2010-04-12 @ 02:54:40
Postat av: Anonym

24 juli är beräknat :)

2010-04-12 @ 10:22:27
Postat av: Angen

Tävla om snygga barn grejjer på min blogg =)

2010-04-13 @ 19:46:11
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Pappsen

En grinig men underbar dag!

Idag har jag varitlite halv grinig på Emma hela dagen utan att veta varför och jag tror nog att Emma har varit lite grinig på mig. Men samtidigt har det varit bland dom mysigaste dagarna på länge. Det är jätte skumt...
Jag har fixat min data efter enlång tids krångel och nu harjagockså fått mitt egna lilla krypin i lägenheten mitt egna rummed massa Djurgårds saker och min data såklart. Skit mysigt så nu kommer jag blogga lite oftare och bättre.
Idag har Milo varit lugn säger Emma men han kommer väl börja kicka järnet nu vi går och lägger oss, Det gör inget det är bara mysigt även fast vi inte kan sova.

2010-04-11 @ 21:36:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sebastian

fan vad glad jag är för er skull:) när kommer barnet?:D

2010-04-12 @ 02:54:40
Postat av: Anonym

24 juli är beräknat :)

2010-04-12 @ 10:22:27
Postat av: Angen

Tävla om snygga barn grejjer på min blogg =)

2010-04-13 @ 19:46:11
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0