En läskig kväll på BB!

Den 12 april åkte jag och Emma in på bb efter en hel helg utan en spark från Milo, Det var hemskt nervöst när jag ringde till vårdguiden och bb. Men efter att ha tester tips från barnmorskorna så bestämde vi oss för att klockan 21:50 att åka in till bb för att göra ett ultraljud och kolla hjärfrekvensen.
Allt såg jätte bra ut och när vi låg där på bb så började den lilla knodden att sparka, han jävlas med oss redan nu.
Det var ett jätte mysigt rum och underbara barnmorskor så det känns bra att ha varit där innan Milo ska ut till världen.


Här är hjärtfrekvens maskinen.



     Och här är oroliga pappa Joakim





Mamma Emma var också såklart jätte orolig.





Men efter 1 timme på danderyd får vi åka hem och kan äntligen sova ut och slippa vara orolig.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Pappsen

En läskig kväll på BB!

Den 12 april åkte jag och Emma in på bb efter en hel helg utan en spark från Milo, Det var hemskt nervöst när jag ringde till vårdguiden och bb. Men efter att ha tester tips från barnmorskorna så bestämde vi oss för att klockan 21:50 att åka in till bb för att göra ett ultraljud och kolla hjärfrekvensen.
Allt såg jätte bra ut och när vi låg där på bb så började den lilla knodden att sparka, han jävlas med oss redan nu.
Det var ett jätte mysigt rum och underbara barnmorskor så det känns bra att ha varit där innan Milo ska ut till världen.


Här är hjärtfrekvens maskinen.



     Och här är oroliga pappa Joakim





Mamma Emma var också såklart jätte orolig.





Men efter 1 timme på danderyd får vi åka hem och kan äntligen sova ut och slippa vara orolig.

2010-04-18 @ 18:40:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0