är så jävla trött!!

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ALLA MOTGÅNGAR!!
Allt går emot mig just nu vi har köpt diskmaskin, tv, systemkamera, bil gånger 2 och allt pajar och så ska man behöva ringa runt till elgiganten som är helt värdelöst sen ska man ringa till whirlpool sharp och alla är så kassa som jobbar med sånt!!
Pricken över i.et så ska dom höja våran hyra med 2100 så våran total hyra med el och allt går på 10000/månad
våran hyresvärd är så jävla kassa, fixar inte saker som är trasigt i våran lägenhet samt i hyreshusen runt omkring... så jävla trött på allt tekniskt allt som har med bilar att göra och på våran jävla hyresvärd graflunds USH!
Juste sen så ska jag nu gå till veterinären med våran lilla katt och bara där flyger 2000 iväg. vafan till och med katterna pajar! helt sjukt....
1 kommentarer
Postat av: Andrea

10000 skulle jag tycka vara väldigt tacknämligt för en stor trea som ni har. Var tacksam för att du har en lya och en fin fru och dotter ist! Kram

2011-04-17 @ 00:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Pappsen

är så jävla trött!!

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ALLA MOTGÅNGAR!!
Allt går emot mig just nu vi har köpt diskmaskin, tv, systemkamera, bil gånger 2 och allt pajar och så ska man behöva ringa runt till elgiganten som är helt värdelöst sen ska man ringa till whirlpool sharp och alla är så kassa som jobbar med sånt!!
Pricken över i.et så ska dom höja våran hyra med 2100 så våran total hyra med el och allt går på 10000/månad
våran hyresvärd är så jävla kassa, fixar inte saker som är trasigt i våran lägenhet samt i hyreshusen runt omkring... så jävla trött på allt tekniskt allt som har med bilar att göra och på våran jävla hyresvärd graflunds USH!
Juste sen så ska jag nu gå till veterinären med våran lilla katt och bara där flyger 2000 iväg. vafan till och med katterna pajar! helt sjukt....
2010-05-27 @ 12:55:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Andrea

10000 skulle jag tycka vara väldigt tacknämligt för en stor trea som ni har. Var tacksam för att du har en lya och en fin fru och dotter ist! Kram

2011-04-17 @ 00:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0