Barnmorskan.

Idag var jag och frugan hos barnmorskan och det var ju grymt underbart eftersom att jag fick höra Milos hjärta idag för första gången. Jag kunde inte följa med förra gången eftersom jag var tvungen att jobba men nu var jag med och det var grymt som sagt. Det hoppades och tjoades där in rätt rejält.
Det var lika pirrigt att vänta på att få lyssna som det var när vi var på ultraljudet som var det mest underbara jag har gjort

Juste efter min comeback på bloggen så fick jag 120 unika besökare :)
Nu har frugan lagat mat till oss i våran nya lya så jag måste sluta skriva.

Ha det bra människor och andra varelser!
1 kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

mys, min pojkvän följer med mig till barnmorskan också.. Det är kul att få göra sakerna tillsammans :)

2010-04-13 @ 01:30:43
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Pappsen

Barnmorskan.

Idag var jag och frugan hos barnmorskan och det var ju grymt underbart eftersom att jag fick höra Milos hjärta idag för första gången. Jag kunde inte följa med förra gången eftersom jag var tvungen att jobba men nu var jag med och det var grymt som sagt. Det hoppades och tjoades där in rätt rejält.
Det var lika pirrigt att vänta på att få lyssna som det var när vi var på ultraljudet som var det mest underbara jag har gjort

Juste efter min comeback på bloggen så fick jag 120 unika besökare :)
Nu har frugan lagat mat till oss i våran nya lya så jag måste sluta skriva.

Ha det bra människor och andra varelser!
2010-04-08 @ 18:43:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

mys, min pojkvän följer med mig till barnmorskan också.. Det är kul att få göra sakerna tillsammans :)

2010-04-13 @ 01:30:43
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0