Im back!

Pappa jocke är tillbaka i bloggens värld!
Nu har jag samlat mig för att fortsätta skriva min pappsen blogg :)

Jag & Emma och lilla Milo har det bra just nu, Vi har hittat en hyresrätt som vi precis har flyttat in i och vi börjar väl få lite ordning här hemma. Allt känns så jävla underbart med ett eget hem och ett underbart förhållande.
Emmas magge är stor så sjukt stor den har växt väldigt mycket dom sista veckorna och jag har börjat känna Milos karate sparkar det är riktigt coolt att känns sitt barns sparkar.
Imorgon ska jag få höra Milos hjärtklappningar för första gången hos barnmorskan. missade förra gången för jag var tvungen att jobba men denna gång ska jag fan vara med.
Sen kan jag ju berätta att det går grymt bra på Ica, jag har kämpat till mig en fast anställning :)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Pappsen

Im back!

Pappa jocke är tillbaka i bloggens värld!
Nu har jag samlat mig för att fortsätta skriva min pappsen blogg :)

Jag & Emma och lilla Milo har det bra just nu, Vi har hittat en hyresrätt som vi precis har flyttat in i och vi börjar väl få lite ordning här hemma. Allt känns så jävla underbart med ett eget hem och ett underbart förhållande.
Emmas magge är stor så sjukt stor den har växt väldigt mycket dom sista veckorna och jag har börjat känna Milos karate sparkar det är riktigt coolt att känns sitt barns sparkar.
Imorgon ska jag få höra Milos hjärtklappningar för första gången hos barnmorskan. missade förra gången för jag var tvungen att jobba men denna gång ska jag fan vara med.
Sen kan jag ju berätta att det går grymt bra på Ica, jag har kämpat till mig en fast anställning :)

2010-04-07 @ 17:46:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0