nuså!

I början när vi flyttade in i lägenheten så tänkte jag hur fan ska vi hinna och ha råd med allt som ska köpas till bebisen. Men just nu känns det som vi har allt som behövs i början i bebisen liv i vårat hem.
Vi har kläder så det räcker coh blir över vi har en vagn och säng bilbarnstol djurgår'n match ställ och en dif nappflaska, så allt känns jätte lugnt nu när allt känns klart! nu sitter jag bara och väntar på att jonathan/casper/lucas ska komma ut till sina föräldrar.
Det är bara 7 veckor och 3 dagar kvar till beräknad födsel  :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Pappsen

nuså!

I början när vi flyttade in i lägenheten så tänkte jag hur fan ska vi hinna och ha råd med allt som ska köpas till bebisen. Men just nu känns det som vi har allt som behövs i början i bebisen liv i vårat hem.
Vi har kläder så det räcker coh blir över vi har en vagn och säng bilbarnstol djurgår'n match ställ och en dif nappflaska, så allt känns jätte lugnt nu när allt känns klart! nu sitter jag bara och väntar på att jonathan/casper/lucas ska komma ut till sina föräldrar.
Det är bara 7 veckor och 3 dagar kvar till beräknad födsel  :)
2010-05-26 @ 16:59:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0