Haj diu!

Tjenixen!
Idag var jag och Emma på en lägenhets visning i hässelby och den lägenheten var väl inte min favorit direkt.
Det var kantiga väggar överallt, litet kök, äckligt badrum. Och sen har jag insett att det är lite för långt till täby när man ska jobba, kommer ju bara förlora pengar i bensin istället.
Så nu kollar jag och Emma på lägenheter i norrort trakterna:)
Jag vill ju verkligen ha en lägenhet innan knodden kommer. man ju vill ju bo in sig och så innan knodden ploppar ut... Det blir förhoppningsvis visning snart igen på en bättre och finarelägenhet! :D
Snart är det V.11 :D

/ BigDaddy
1 kommentarer
Postat av: Mimmi

Du är bättre på att uppdatera än din andra hälft :)

2009-12-28 @ 22:54:58
URL: http://mmiimmii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Pappsen

Haj diu!

Tjenixen!
Idag var jag och Emma på en lägenhets visning i hässelby och den lägenheten var väl inte min favorit direkt.
Det var kantiga väggar överallt, litet kök, äckligt badrum. Och sen har jag insett att det är lite för långt till täby när man ska jobba, kommer ju bara förlora pengar i bensin istället.
Så nu kollar jag och Emma på lägenheter i norrort trakterna:)
Jag vill ju verkligen ha en lägenhet innan knodden kommer. man ju vill ju bo in sig och så innan knodden ploppar ut... Det blir förhoppningsvis visning snart igen på en bättre och finarelägenhet! :D
Snart är det V.11 :D

/ BigDaddy
2009-12-28 @ 19:31:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du är bättre på att uppdatera än din andra hälft :)

2009-12-28 @ 22:54:58
URL: http://mmiimmii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0