Jag måste köpa ny bil!

Man kan väl inte åka runt med en gamal 850 om man ska ha en knodd, jag måste ha något säkrare och snyggare ;-)
Tänk sen när det är dax att den ska pluppa ut och man ska sätta sig i bilen och åka in.
Man kommer ju nästan dö av stress man ska ha bråttom men köra lugnt samtidigt som man ska tänka på Emma och ta hand om henne.
Sen ni vet när man får se bebisen för första gången kommer ju vara så sjukt häftigt och underbart.
undra om det är som på filmer att man står och tittar in genom ett fönster och kollar på 6842378 knoddar där inne, skulle ju också vara coolt.
Undra hur bebisen kommer bli, jag menar jag är en rätt skum person men riktig grov och skruvad humor och Emma hon har fan ingen humor över huvud taget. HAHHAHAHAHAHAHA! Ne hon är riktigt rolig faktist men med en normal humor!
Hmmm..... det blir något och tänka på! men jag vet iallafall att den ska uppfostras och bli den bästa knodden i världen!

Mvh Mr Daddy
1 kommentarer
Postat av: anna

jag tvivlar inte en sekund på att ni kommer bli otroligt bra föräldrar. den där knodden kommer bli så väldigt älskad!

2009-12-22 @ 19:44:33
URL: http://annadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Pappsen

Jag måste köpa ny bil!

Man kan väl inte åka runt med en gamal 850 om man ska ha en knodd, jag måste ha något säkrare och snyggare ;-)
Tänk sen när det är dax att den ska pluppa ut och man ska sätta sig i bilen och åka in.
Man kommer ju nästan dö av stress man ska ha bråttom men köra lugnt samtidigt som man ska tänka på Emma och ta hand om henne.
Sen ni vet när man får se bebisen för första gången kommer ju vara så sjukt häftigt och underbart.
undra om det är som på filmer att man står och tittar in genom ett fönster och kollar på 6842378 knoddar där inne, skulle ju också vara coolt.
Undra hur bebisen kommer bli, jag menar jag är en rätt skum person men riktig grov och skruvad humor och Emma hon har fan ingen humor över huvud taget. HAHHAHAHAHAHAHA! Ne hon är riktigt rolig faktist men med en normal humor!
Hmmm..... det blir något och tänka på! men jag vet iallafall att den ska uppfostras och bli den bästa knodden i världen!

Mvh Mr Daddy
2009-12-19 @ 21:27:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: anna

jag tvivlar inte en sekund på att ni kommer bli otroligt bra föräldrar. den där knodden kommer bli så väldigt älskad!

2009-12-22 @ 19:44:33
URL: http://annadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0