hej hej!

Hej!
ber om ursäkt om jag inte bloggat på ett tag men jag tappade min blogg feeling!
Iallafall nu har jag och emma skaffat oss lite bebis kläder(kommer bilder) och jag har sålt min bil.......... USH!!!!!!!! det var jätte jobbigt. men vad gör man inte för familjen.
Men just nu ser min plan ut så här Emma och jag köper en bil tillsammans snart. Sen så köper vi saker som vi behöver till bebisen från och med nu för att slippa köpa allt på samma gång i sista sekund.

sen måste jag lägga upp bebismagebilder för magen har växt mycket på senaste tycker jag!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Pappsen

hej hej!

Hej!
ber om ursäkt om jag inte bloggat på ett tag men jag tappade min blogg feeling!
Iallafall nu har jag och emma skaffat oss lite bebis kläder(kommer bilder) och jag har sålt min bil.......... USH!!!!!!!! det var jätte jobbigt. men vad gör man inte för familjen.
Men just nu ser min plan ut så här Emma och jag köper en bil tillsammans snart. Sen så köper vi saker som vi behöver till bebisen från och med nu för att slippa köpa allt på samma gång i sista sekund.

sen måste jag lägga upp bebismagebilder för magen har växt mycket på senaste tycker jag!
2010-01-30 @ 10:30:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0