Jag ska bli pappa!

Hej för er som inte visste det så ska jag bli pappa år 2010 i juli, alla vet om det men det är fan sjukt hur man kan slås av glädje 10 gånger per dag över det.
Man kan sitta och snacka allvar om pengar och lägenhet och sen helt plötsligt kan man börja STOR le för då tänker man på att vi 3 ska bli en familj med massa underbara vänner och föräldrar som stöttar oss!

Idag skaffade jag mig en systemkamera till mig och Emma så nu vill jag inget annat än att knodden ska komma ut så jag kan ta en massa bilder på bebisen och min Emma :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Pappsen

Jag ska bli pappa!

Hej för er som inte visste det så ska jag bli pappa år 2010 i juli, alla vet om det men det är fan sjukt hur man kan slås av glädje 10 gånger per dag över det.
Man kan sitta och snacka allvar om pengar och lägenhet och sen helt plötsligt kan man börja STOR le för då tänker man på att vi 3 ska bli en familj med massa underbara vänner och föräldrar som stöttar oss!

Idag skaffade jag mig en systemkamera till mig och Emma så nu vill jag inget annat än att knodden ska komma ut så jag kan ta en massa bilder på bebisen och min Emma :)
2010-01-13 @ 17:38:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0