funderingar!

Tjenixen!
Jag sitter här och funderar som jag gör varje dag. Jag vet inte längre vad jag vill, vill jag veta om det är en tjej eller kille eller vill jag inte veta.
Skulle ju vara häftigt att få reda på det och väldigt stort. Men jag vet inte just nu. Har alltid sagt att jag inte vill veta något om bebisen kön. Men nu är jag verkligen på andra tankar.
Och om man vill ta reda på det, vill man ta reda på det redan under första ultraljudet?
jag vettekatten. får tänka lite mer på den saken!

Bebisen hälsar till tant anna och tackar för boken :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Pappsen

funderingar!

Tjenixen!
Jag sitter här och funderar som jag gör varje dag. Jag vet inte längre vad jag vill, vill jag veta om det är en tjej eller kille eller vill jag inte veta.
Skulle ju vara häftigt att få reda på det och väldigt stort. Men jag vet inte just nu. Har alltid sagt att jag inte vill veta något om bebisen kön. Men nu är jag verkligen på andra tankar.
Och om man vill ta reda på det, vill man ta reda på det redan under första ultraljudet?
jag vettekatten. får tänka lite mer på den saken!

Bebisen hälsar till tant anna och tackar för boken :)
2010-01-11 @ 10:55:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0